Bryllup
Bryllup er et krevende arrangement - for dere og oss. Derfor har vi laget et par oppsett som kan gi en pekepinn på hvor du kommer til å lande prismessig. Eksemplene er basert på vår erfaring av hva leietaker pleier å bestille av oss. Du velger selvsagt selv det du mener du trenger av tjenester etc.
Husk at det er et påslag på 25% i perioden 1.10 til 1.5 pga høyere driftskostnader på huset om vinteren.
Inkludert i “husleien”; strøm, parkering (inkl én brøyting av parkeringsplass om vinteren, lydanlegg, projektor, piano, kjøkken med utstyr/servise og klargjøring (ev oppvarming o.l.).
Eksempel A - 3 dager: ca kr 25.000,- (70-90 gjester)
Fredag til søndag: kr 6900,- (basisleien)
Rydding og rengjøring av lokalet minimum 2-4 timer for 2 personer
Oppvask (alle glass og bestikk håndtørkes). Beregn minimum 2-4 timer for 2-3 personer
Vi tar avfallet kr 250,-
Blomsterpynting ved inngang kr 500,-
Leie av duker (pr stk kr 75,-) ca kr 1500,-
Leie av servietter (pr stk kr 12,-) ca kr 1000,-
Leie av stoltrekk til 80 stoler a kr 50,- kr 4000,-
Leie av tre servitører fra kl 15-22 kr 6300,-
Eksempel B (de fleste går for denne) - 4 dager: ca kr 27.000,- (70-90 gjester)
Torsdag til søndag: kr 8700,- (basisleien)
Ellers som i eksempel A
Eksempel C (gjør my selv) - 4 dager: ca kr 11.200,- (70-90 gjester)
Torsdag til søndag: kr 8700,- (basisleien)
Dere rydder og vasker, samt tar avfallet selv (beregn 4-7 timer på dette med 2-3 personer). Krav om håndtørking av glass og bestikk.
Leie kun duker og servietter ca 2500,-
Ingen servitører fra oss.
For øvrig finner du mye nyttig info bak denne knappen.